Хоногт нярай хүүхэд 22 цаг, хөгшин хүн 4-5 цаг унтах шаардлагатай
Эхлэл   Чухлыг онцлов   Шударга мэдээ   Шударга яриа   Шударга нийтлэл   Улстөр-Нийгэм   Утга зохиол   Таны амралтанд   Entertainment  
155678 88110936: Tanai sitetai yaj holbogdoh ve      88101215: Hi busguichuude      88778433: Tsetserlegiin tuslah bagsh.n surgalt hicheellene      88061075: Bairni zaswar xine. Shawar xine.      96672451: 1      96672455: 155678      89222026: 18-20 tsarailag ohind tyslana      88182908: ene dugaaraas ugsun zariig ustaguulya      88719896: Tsarailag ohind tuslana      89121407: 23 tai dajgui undur zaluu bna      96057189: dajgvi japan mashin lizindej awna      88182908: zusland xymd baishin ymuu ger xulsluj suuna 95151006      88652149: Hi Egch busguitei taniltsay 34t zaluu bna      91990220: hi busgui      88055018: ��`�,��p0[ Á��1�\?����t��� }X�      88918144: Dajgui 31tei zalutai chin setgelese taniltsana      89044333: Land 100 zarna      88018885: Dajgui girls s ugyu. Sms      88114769: i3 aas deesh notebookeer solino 89212121 dugaariiig      96095154: hi guys     
Шударга лавлах

Хоногт нярай хүүхэд 22 цаг, хөгшин хүн 4-5 цаг унтах шаардлагатай

2011.06.16
Нойр хямрах шалтгаан:
-Сэтгэл түгшилт айдас
-Таагүй бодол
-Ганцаардал
-Оройн цагаар их хэмжээний цай, кофе хэрэглэх
-Согтууруулах ундаа хэрэглэх, тамхи татах
-Унтахын өмнө хүнд хоол идэх
-Амьдралын хэв маяг өөрчлөгдөх (нүүдэл суудал, гадаад, дотоод явах гэх мэт)
-Өдрийн цагаар их унтах
-Сэргээш, сэтгэл сэргээдэг бодис хэрэглэх
-Дуу чимээ ихтэй орчин гэх мэт хүчин зүйлүүд.

Нойрны хямралаас хэрхэн гарах вэ?
Ер нь хүн хэдий хэрийн өндөр настай байна, төдий хэрий бага унтана.
Хоногт нярай хүүхэд 22 цаг, хөгшин хүн 4-5 цаг унтах физиологийн хэрэгцээтэй байдаг. Би цаг унтах ёстой гэсэн хатуу зарчмыг баримтлах хэрэггүй.
Нойрны хэрэгцээг хангахад цаг чухал биш шүү. Та хэдэн цаг унтсан байсан ч нойрноос сэтгэл ханамж авч, бие тань амарсан байвал нойр ханасан гэж ойлгож болно.

Түүнчлэн:
-Унтах ор, дэвсгэр тохиромжгүй байх
-Аль болох чимээ багатай орчинг эрхэмлэх
-Тодорхой цагт унтаж хэвших
-Өдөр болсон таагүй процессыг бодохгүй байх
-Сэтгэл зовоосон асуудлыг хойшлуулах
-Унтахын өмнө хүнд хоол идэх, хэт их цай, кофе бүү уу
-Үүний сацуу орондоо ормогц л адал явдал, аймшигийн кино үзэх, түүндээ хэт автах, тийм чиглэлийн ном сонин унших нь нойр хулжих бас нэг хүчин зүйл болдгийг санаарай.
 

Хоногт нярай хүүхэд 22 цаг, хөгшин хүн 4-5 цаг унтах физиологийн хэрэгцээтэй ба...

Уншсан: 960
Хэвлэх
  Сүүлийн 5 мэдээ
СЭТГЭГДЭЛ:
Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд SHUDARGA.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 99959385 утсаар хүлээн авна
Таны нэр:
Таны сэтгэгдэл:
Сэтгэгдэл Нийт: 0
Эхлэл   Чухлыг онцлов   Шударга мэдээ   Шударга яриа   Шударга нийтлэл   Фото мэдээ   Видео мэдээ   Шударга хэлэлцүүлэг  
Үйлчилгээний нөхцөл | Холбоо барих | Сурталчилгаа байршуулах | Вэб сайт хийх | RSS
Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан. Мэдээлэл хуулбарлах хориотой © 2010 SHUDARGA.MN